במסמך זה תמצאו את כל הפרטים החשובים לגבי משלוחים, החזרות והחלפות באתר מלבלבלים.
המטרה שלנו היא לתת לכם חוויית קנייה רגועה, ברורה וידידותית, בלי הפתעות ובלי אותיות קטנות.

אם משהו אינו ברור, או אם תרצו עזרה נוספת — אנחנו זמינים עבורכם דרך עמוד צור קשר או בטלפון המופיע באתר.

משלוח המוצר בהתאם למדיניות המשלוחים.
עלות המשלוחים משתנה בהתאם למיקום אספקה וכמות מוצרים בהזמנה.
סכום דמי המשלוח יופיע בתום תהליך ההזמנה תחת הפריטים שבחר הלקוח לרכוש וייגבה בעת ביצוע ההזמנה.
זמני אספקת המוצרים ו/או השירותים כפי שמצוינים כאן ו/או באתר כוללים רק “ימי עסקים”, קרי, ימי חול, מראשון ועד חמישי, ואינם כוללים את ימי שישי ושבת, ערבי חג וימי חג (חול המועד), יום העסקים מסתיים בשעה 11:00. התחייבות ימי אספקה- בהתאם לתיאור המוצר.
מלבלבים תדאג לאספקת המוצר הנרכש באתר לכתובת, כפי שהוקלדה על ידי המשתמש, ותוך עמידה במועד המשלוח הנקוב, אלא אם צוין מפורשות אחרת ו/או למעט עיכובים כאמור להלן.
אספקת המוצרים תעשה באמצעות שליח “עד הבית” , הובלה או באמצעות איסוף עצמאי מהחנות.
במידה והמשלוח התבצע באמצעות שליח “עד הבית” או הובלה, השליח/המוביל יגיע לכתובת כפי שהוקלדה על ידי המשתמש.
מלבלבים אינה אחראית על עיכובים של חברת השילוח, ובכל מקרה לא תהא אחראית לאיחור בביצוע אספקת המשלוח בנסיבות העולות כדי כוח עליון ו/או בנסיבות אחרות שאינן בשליטתה, כגון שביתות ו/או תקלות.
באזורים המוגבלים לגישה מבחינת מלבלבים ו/או חברת השילוח יהיו רשאים לספק את המשלוח ללקוחה במקום סמוך ומקובל וזאת בתיאום מראש עמה.

אחריות ושירות

החברה ו/או הנהלת האתר ו/או מי מטעמם לא יהיו אחראים ולא יישאו בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד, שיגרם למשתמש ו/או לגולש ו/או למזמין ו/או לצד שלישי, כתוצאה משימוש או רכישה באמצעות האתר, שלא על פי תקנון זה – תהא עילת התביעה אשר תהא – לרבות הפסד הכנסה ו/או מניעת רווח שיגרמו מכל סיבה שהיא, שאז החברה שומרת לעצמה לבטל את ההזמנה הספציפית.

נפלה טעות קולמוס בתיאור המוצר, לא יחייב הדבר את החברה ו/או את הנהלת האתר.
בכל מקרה לא תישא החברה באחריות כלשהי העולה על ערך מוצר הנרכש וכן בכל נזק שאינו ישיר ו/או נזק תוצאתי.
החברה אינה אחראית לשימוש שיעשה הלקוח שלא בהתאם להוראות היצרן ו/או החברה לרבות ביצוע כביסה ו/או כל שימוש אחר במוצרים הנמכרים באמצעות האתר.
הנהלת האתר לא תהיה אחראית לעיכובים באספקת המוצרים כתוצאה מאירועים שאינם בשליטתה, כדוגמת תקלות, עיכובים, שביתות, אסונות טבע, תקלות במערכת המחשוב או במערכות הטלפונים שיפגעו בהשלמת תהליך הרכישה או תקלות בשירות הדואר האלקטרוני.

🚚 מידע על משלוחים

זמן הגעה של מוצרים

לאחר שההזמנה מאושרת ומחויבת, היא יוצאת לדרך. ברוב המקרים המשלוח מגיע אליכם בתוך 5 עד 7 ימי עסקים.
ימי שישי, שבת, חגים וערבי חג אינם נחשבים לימי עסקים.

איפה אנחנו שולחים

המשלוחים שלנו מגיעים כמעט לכל מקום בארץ.
בשלב זה אנחנו לא מבצעים משלוחים לאילת ולערבה.

כמה זה עולה

עלות המשלוח הבסיסית למשלוח עד פתח הבית או העסק היא 45 ₪ להזמנה. וברכישה מעל 500 שח – בחינם!
אם מדובר בהזמנה חריגה בגודל או במשקל – ניצור עמכם קשר לאחר ביצוע ההזמנה כדי לוודא את עלות המשלוח המדויקת.

איסוף עצמי

מי שמעדיף לאסוף באופן אישי מוזמן להגיע אלינו ל:
החרוב, מושב בלפוריה
האיסוף מתבצע בתיאום מראש בלבד.

תיאום משלוח

  • יום לפני האספקה תקבלו מאיתנו מייל המעדכן על תאריך הגעת המשלוח.
  • ביום ההובלה השליח ייצור קשר לפני שהוא מגיע אליכם.

לקריאה נוספת על זכויות הצרכן בישראל ניתן להיעזר גם באתר gov.il – רשות להגנת הצרכן.


🔄 מידע על החזרות והחלפות

כשההתלבטות מנצחת — החזרת מוצר

אפשר להחזיר מוצר שנרכש באתר בתוך 14 ימים מקבלתו.
ברגע שהמוצר יגיע אלינו וייבדק, יינתן החזר כספי על עלות המוצר בלבד.
שימו לב:

  • עלות המשלוח המקורית אינה מוחזרת.
  • עלות משלוח החזרה אלינו מוטלת על הלקוח, אלא אם נקבע אחרת מראש.

מוצר לא תקין / נזק במשלוח

אם הפריט הגיע פגום או עם נזק שנוצר במשלוח — חשוב שתפנו אלינו בהקדם ותצרפו תמונות.
אחרי בדיקה, תוכלו לבחור בין:

  • קבלת מוצר חלופי חדש
  • או החזר כספי מלא

במקרים של פגם או נזק, ההחלפה או ההחזרה מתבצעות בלי עלות משלוח נוספת.

תנאים בסיסיים להחזרה

כדי שנוכל לקבל מוצר בחזרה, עליו לעמוד במספר תנאים:

  • אריזה מקורית ושמורה
  • ללא סימני שימוש או פגיעה
  • צירוף אישור רכישה/מספר הזמנה

הזיכוי יבוצע באותה שיטת תשלום של הרכישה ובהתאם לזמני העיבוד של חברת האשראי.


מדיניות זו נועדה לשמור על הגינות ושקיפות מלאה מול לקוחות מלבלבלים, והיא פועלת לפי חוקי הגנת הצרכן והתקנות הרלוונטיות.