צמחייה מלאכותית במשרדים

שילוב צמחייה מלאכותית בסביבה המשרדית תהפוך את המשרד למזמין וצבעוני ותתרום לרווחת העובדים ושביעות רצון הלקוחות.

עיצוב משרדים משקף במידה רבה את העבודה הנעשית בהן – אחידות וקבועות, ולעיתים גם שבלוניות. משרדים מסורתיים לא השתנו רבות במשך שנים. כיום, מעסיקים מבינים את החשיבות של עיצוב המשרד בצורה נעימה ומרעננת. אחת הדרכים הפשוטות והמיידיות ביותר לביצוע מהפך בנראות המשרדית היא באמצעות צמחייה מלאכותית. הצמחים המלאכותיים מתאימים למשרדים שבהם יש חוסר באור טבעי או תנאי אקלים שאינם מתאימים לצמחים טבעיים. בנוסף, הם אינם דורשים תחזוקה רבה ויכולים להוסיף רוגע וקסם אסתטי לסביבת העבודה.

דרך נהדרת להוסיף ייחודית ואסתטטיקה למשרד. הם מגיעים במגוון צורות, גדלים וסגנונות.

שיחים מלאכותיים במשרד הם פתרון מרענן וחכם ליצירת אווירה נעימה ומרגיעה במשרד.

עצים מלאכותיים במשרד ישרו אווירה ומראה טבעי למשרד וימשכו את העין.

קיר ירוק מלאכותי במשרד יוצר אווירה מיוחדת ומשדרג את עיצוב המשרד. 

האפקט של הצמחייה המלאכותית על הסביבה המשרדית

שיבוץ צמחים ירוקים ברחבי המשרד מסייע ביצירת אווירה מזמינה וידידותית ובהפחתת הרשמיות. הם מביאים נגיעה של טבע שמצמצמת את המחנק האורבני. הגוונים משרים תחושה של ביתיות חמימה בסביבה שעלולה להרגיש קרירה ומנוכרת. צבעי משרד המשעממים ירוויחו הרבה מנגיעה של עלווה ירוקה ופריחה צבעונית.

עבור עובדי המשרד, הצמחייה עשויה לשפר את הרווחה האישית, בעיקר באפשור רגיעה מהלחץ המתמיד והמרדף המתמשך אחר הספקים ודד-ליינים שמאפיינים עבודות משרדיות. מלבד הגברת הפרודוקטיביות, שיפור תחושת הרווחה חיוני לשימור עובדים קיימים וגם למשיכת כוח אדם איכותי המהווה מועמד פוטנציאלי לגיוס.

עבור לקוחות ושותפים עסקיים, שילוב הצמחייה ייצור חלל שנעים להגיע אליו לקבלת ייעוץ, לרכישת שירותים ולשיתופי פעולה. הצמחים ידגישו את הממד האנושי של כוח האדם על פני ההיבטים הטכניים ויעודד יחסי אנוש בריאים. העיצוב הטבעי יכול להעניק למשרד אופי ייחודי במציאות בה משרדים קלאסיים נראים כל כך זהים.

עיצוב באמצעות צמחייה מלאכותית מתאים למגוון סוגי משרדים – מתיווך נדל”ן וסיוע משפטי, דרך ייעוץ משכנתאות ומסחר בשוק ההון ועד רשויות עירוניות ומשרדים ממשלתיים. העדפת צמחייה מלאכותית על פני צמחים טבעיים תאפשר לצוות המשרד להתמקד בעבודה, מבלי לבזבז זמן ומשאבים על טיפול בצמחייה הצמחים ישארו ירוקים ורעננים ללא טיפול ולא ימשכו חרקים.

צמחייה מלאכותית במשרד
צמחייה מלאכותית למשרד

התאמת צמחים מלאכותיים למשרד

לא ניתן לפזר צמחים מכל הבא ליד מבלי להקדיש מחשבה לדקויות. תשומת לב לפרטים הקטנים תשדר מקצועיות במקום חובבנות ותתרום לתדמית המשרדית וגם להשגת אפקט מקסימלי. את הצמחייה צריך להתאים למבנה המרחבי של המשרד, לאופיו ולאופי לקוחותיו. חשוב להשקיע בצמחייה שנראית כמה שיותר טבעית.

בפינות העבודה – הנחת זרי פרחים מלאכותיים על שולחנות העבודה, אדניות עם צמחים נשפכים על קירות חלוקת המרחב הפתוח תתרום לפרטיות של העובדים בחלל. 

מרחבי עבודה משותפים – פיזור עציצים ותליית צמחים מהתקרה תעודד יצירתיות במרחב. 

חדרי ישיבות – צמחייה בחדרי ישיבות תרענן את החלל ותשרה אווירה נעימה. 

כניסה למשרד ולובי – הצבת צמחים ועצים מלאכותיים באזורי המתנה וכניסה תנעים את זמן הלקוחות והשותפים העסקים בזמן ההמתנה 

פריסת אדניות על גבי דפנות התאים האישיים תתרום לפרטיות בחללים הצפופים. 

פיזור עציצים ברחבי חללים משותפים או תליית צמחייה מתקרות של מרחבים פתוחים תעודד יצירתיות וחופש מחשבה באזורי עבודת צוות. הצבת עציצים בפינת הקפה וצמחייה צבעונית בפינות מנוחה כדי להביא להתרעננות איכותית ומשוחררת יותר.

פרויקטים צמחיה מלאכותית למשרדים

סל קניות

0
image/svg+xml

אין מוצרים בסל

המשך קניה

לקבלת הצעת מחיר מוסדית?

איך נוכל לעזור?
Call Now Button