צמחייה מלאכותית במרכזי קניות

שיבוץ צמחים מלאכותיים במיקומי מפתח ברחבי מרכז הקניות יהפכו את הסביבה הצרכנית למזמינה יותר.

צמחייה מלאכותית יכולה לשפר לאין ערוך את התדמית והנראות הכללית של מרכזי קניות קטנים וגדולים. בכוחה להשרות נימה של רוגע על הקונים המגיעים לסידורים או לבילויים, לעודד אותם להישאר זמן רב יותר, ליצור אצלם תחושת אקסקלוסיביות והרגשה נעימה שמישהו חושב עליהם ורוצה שיהיה להם נחמד יותר להגיע. מראה מזמין שכזה עשוי לעודד רשתות גדולות וחנויות בוטיק להקים שלוחות במתחם. במרכזי קניות המוארים בפלורוסנטים שבלוניים, הגבעולים הירוקים ועלי הכותרת הצבעוניים יכולים להוסיף עניין לסביבה האחידה. במתחמים הנמצאים בשלבי פיתוח או התיישנות כך שתפוסתם אינם במלואה, פריסת הצמחייה תסייע בשבירת הריק רחב-הידיים. במידה מסוימת, מרכזי קניות נוטים להראות כספינת דגל של אורבניות ומודרנה, כך שבאפשרותם להרוויח משילוב מאזן של נגיעות טבע.

ייתרונות צמחים מלאכותים במרכז קניות

במקרה של מרכזי קניות מקורים, צמחים אמיתיים הם אפשרות לא פרקטית. פעמים רבות הם זקוקים לתנאי תאורה מיוחדים ונדרשים להם קווי השקיה, בעוד רגבי האדמה הלחה עשויים ללכלך את הרצפה המבריקה, כך מקביליהם המלאכותיים יתאימו יותר לתנאים.

במרכזי קניות תחת כיפת השמיים, פגעי מזג האוויר עלולים לפגוע בצמחים טבעיים, בזמן שצמחים מלאכותיים יהיו איתנים יותר – במיוחד דגמים שתוכננו במיוחד לתנאי חוץ. יתרון נוסף של שימוש בצמחייה מלאכותית דווקא במרכזי קניות הוא אפשרות הניוד המהיר והפשוט בהתאם לאירועים תקופתיים או לשינוי בעיצוב המתחם.

מבחינה עיצובית, אפשר להטמיע קונספט אחיד במרכז הקניות כולו כאורגניזם אחד, שיבוא לידי ביטוי בצורות גיאומטריות של הצמחים, בסימטריה מצידי המתחם, רפטטיביות כמו הצבה בכל קומה בסמוך למעליות או עם כל עיקול במסדרונות. אפשר לבחור בקונספט של ציר עיצובי מתפתח, כמו צמחים מאותו סוג שמחליפים צבע בכל קומה. לחילופין, ניתן לייצר בכל תא שטח עיצוב ייחודי שייתן לו אופי משלו.

במרכזי קניות, עצים מלאכותיים עשויים לשמש בעיקר לצורך עיצוב הסביבה הפנימית, יצירת אטרקציות ואווירה נעימה למבקרים.

שימוש בשיחים מלאכותיים במרכזי קניות מעניק חוויה נעימה ומוסיפה אסתטיקה ומשפרת את תחושת הביטחון והנוחות של המבקרים.”

 קירות ירוקים מלאכותיים הם פתרון מעולה ליצירת סביבה ירוקה, נעימה, תוך כדי הפחתת עלויות תחזוקה במרכז הקניות.

צמחייה מלאכותית לתנאי חוץ היא פתרון מצוין עבור מרכזי קניות פתוחים המעוניינים ליצור סביבה ירוקה, ומתוחזקת באופן יעיל.

סידור צמחיה מלאכותית במרחב הקניון

האפשרויות להעמדת הצמחים במרחב הן בלתי מוגבלות ומאפשרות התאמה לטעם האישי שלכם. תוכלו להציב כדים רחבים ליד ספסלים בצבעים תואמים או משלימים באזורי ישיבה ומנוחה, לפרוס שיחים עבותים באזור הגישה למתחם השירותים כדי להגביר הן את הצנעה והן את תחושת הניקיון וההיגיינה, למתוח אדניות ארוכות על פני דפנותיהם של מסדרונות, לשבור חללים גדולים וריקים מדי באמצעות איים מקומיים של ריכוזי צמחייה דמוית ג’ונגל וגם להציב שורות עצים מלאכותיים כאמצעי הפרדה בין אזור ההסעדה של מסעדה אחת לזה של האחרת.

הצבת צמחייה מיוחדת מול חלונות ראווה עשויה למשוך את העיניים לעבר הקולקציה החדשה המוצגת באחת החנויות. קישוט פתחי הכניסה והיציאה בעצים או בקשתות ירוקות יכול לייצר תחושה מזמינה של קבלת פנים. פרחים מלאכותיים צבעוניים יוכלו להנעים את זמן ההמתנה למעלית. התקנת קיר ירוק מלאכותי ומרשים במקביל לנתיב המדרגות הנעות עשויה ללכוד את מבטיהם של העולים והיורדים.

התקרות הגבוהות והחללים הפתוחים האופייניים למרכזי קניות מקורים מזמינים שימוש בעצים רבי-קומה ובצמחייה המשתלשלת מהתקרה, שיכולה ליצור רושם עוצר נשימה. האפקט של הצמחייה יכול להימשך גם מעבר לקירות המתחם, באמצעות הצבת צמחים מחוץ למרכז הקניות, לאורך המדרכות או על גבי הקירות, כדי למשוך עוברי אורח.

צרו קשר לעיצוב והתקנה של צמחייה מלאכותית במרכז קניות

סל קניות

0
image/svg+xml

אין מוצרים בסל

המשך קניה

לקבלת הצעת מחיר מוסדית?

איך נוכל לעזור?
Call Now Button