דשא סינטטי איכותי

דשא סינטטי איכותי יכול ללא ספק להוות את התוספת המושלמת לכל מקום. הוא אינו דורש השקיה ושגרת תחזוקה יומיומית וניתן יהיה להציבו אותו לא רק בגינה או במרפסת שלכם, אלא ניתן יהיה להשתמש בו גם בעבור חיפויי קירות חיצוניים של בתים פרטיים, חדרי משחקים פנימיים ועוד. חברת סינטטי טק המקצועית מעמידה לרשותכם את הצמחייה המלאכותית המרשימה ביותר, זאת לרבות דשא סינטטי מרשים אשר בעל מראה ייחודי וחינני אשר נשמר למשך שנים ארוכות.

 

 

איך מזהים ובוחרים דשא סינטטי איכותי?

דשא סינטטי הוא למעשה דשא מלאכותי אשר עשוי מחוטי פלסטיק בעלי צפיפות גבוהה אשר מסודרים זה לצד זה כשטיח.

  • בטיחות מעל הכל – הדשא הסינטטי הנבחר על ידכם חייב לעמוד בתו התקן המחמירים ביותר, זאת על מנת להבטיח את העובדה כי הוא יהיה בטוח לשימושם של הילדים ובעלי החיים. אישור של מכון התקנים לדשא יהיה זה שיבטיח את העובדה כי אין חשש לכך שרעלים שונים ייפלטו מהדשא.
  • המגע הנעים ביותר – דשא סינטטי איכותי יהיה זה אשר יהיה גם זה אשר יהיה רך ונעים למגע. כך שגם במידה ותבחרו להלך עליו יחפים, הרי שהסיבים של הדשא יהיו נוחים ורכים דיים.
  • בוחרים את הסוג הנכון של הדשא – יש לציין כי קיימים סוגים שונים של דשא סינטטי אשר עומדים לבחירתכם, נמוך בינוני וגבוה. את הדשא ניתן יהיה להציב באזורים שונים ובהתאמה לסוגיו ניתן יהיה להתאימו לכל אזור שרק תרצו.

דשא סינטטי איכותי רוכשים רק אצל המומחים בתחום

אנו בחברת מלבלבים מבינים כי הוספתה של צמחייה מלאכותית לחייכם הינה בחירה חשובה ועל כן נשמח להעמיד לרשותכם את הצוות המקצועי שלנו. יחד נוכל לאתר בעבורכם את הפריטים האיכותיים והעמידים ביותר שיצליחו ללא ספק לשדרג את המראה והאווירה בכל מקום בו יוצבו. הנכם מוזמנים ליצור קשר עם חברתנו כבר היום ואנו נלווה אתכם לכל אורך הדרך עד להצבת הצמחייה הנבחרת בבית או במשרד.

דשא סינטטי איכותי

סל קניות

0
image/svg+xml

אין מוצרים בסל

המשך קניה

לקבלת הצעת מחיר מוסדית?

איך נוכל לעזור?
Call Now Button