התקנת קיר ירוק מלאכותי

כך תוכלו להתקין בעצמכם קיר ירוק מלאכותי בפשטות, במהירות וביעילות

קירות ירוקים הם שיטה יפהפייה ליישום הרעיונות הבסיסיים של צמחייה מלאכותית בהיקפים יוצאי דופן. הממדים של הקיר הירוק מותירים רושם עז שלא ניתן להתעלם ממנו ותורמים רבות לעיצוב של דלפקי קבלה, מסעדות, אולמות אירועים, בתים וחצרות . ניתן להשתמש בהם ליצירת גדר חיה, להקמת מחיצות אלגנטיות, לבניית מסגרת אטרקטיבית וגם חלוקת אזורים ותחימת מרחבים פרטיים.

קטלוג קירות ירוקים >

איך מתקינים את הקיר הירוק?

פריסה של קיר ירוק מזמנת קונסטרוקציות רציניות. הקמת קיר טבעי דורשת תשתיות ייעודיות כמו כיסי שתילה או מצעים הידרופוניים וחיבורים למערכות השקיה וניטור משוכללות. כדי להשיג את האפקט העוצמתי במאמצי התקנה מינימליים, כדאי לבחור בקיר מלאכותי. שיטת ההתקנה שלו תביא לכך שגם מסת צמחייה משמעותית תהיה פשוטה להקמה. את המלאכה תוכלו לבצע בעצמכם, מבלי להזדקק לסיוע של איש מקצוע וללא כל הכשרה מוקדמת. באופן בסיסי תצטרכו בסך הכול כמה כלים פשוטים – פטיש ומסמרים, מד-מטר ומספריים.

בשלב המקדים, יש למדוד את שטח הקיר שתרצו להפוך לירוק. חשוב לבצע מדידה מדויקת של האורך והרוחב כדי למנוע עודפים מתנפנפים ולא אסתטיים, בזבוזים מיותרים והופעת קמטים על פני העלווה. יש להזמין לוחות ירוקים במספר שיספיק לכיסוי השטח במלואו, בהתאם למידות של כל אחד מהפאנלים.

את צורת ההתקנה יש להתאים לסוג הקיר. למעשה, ניתן להתקין את הלוחות הירוקים על גבי כל משטח ובכל מקום שתרצו. במקרה של קיר עץ, יש לאתר את החורים הייעודיים בצד האחורי של המשטחים ולחבר אותם לקיר באמצעות מסמרים. במקרה של קיר עם חיפוי עץ, אקדח סיכות יאפשר הצמדה של הלוחות הירוקים לחיפוי. בהתקנה על קיר בטון או לבנים, יש לפרוס רשת של חוטי מתכת מקובעת לקיר באמצעות קידוח, אליה מצמידים את הלוחות באמצעות אזיקונים. שימוש באזיקונים יאפשר לכם להתקין קירות ירוקים גם על גבי גדרות.

את שולי הפאנלים יש לחבר זה לזה בעזרת התופסנים המובנים, על מנת ליצור רצף צמחייה חלק ולמנוע מצב בו יבצבץ בטון בין העלים. חשוב לוודא שהלוחות פרוסים בצורה ישרה ובזוויות מקבילות כדי לשמור על סימטריה. עם סיום ההתקנה, יש לגזום שוליים עודפים של צמחייה ולקטום קצוות אזיקונים על מנת להבטיח אסתטיות ולהסתיר את המלאכותיות של הקיר.

המשטחים מגיעים בדגמים שונים ובמגוון של סגנונות וטקסטורות, כדוגמת דשא, עלים בצורות שונות, שרכים, צמחים ספציפיים וצמחייה מגוונת. במידה ותרצו בכך, תוכלו להצמיד לקיר תוספות כמו פרחים מסוימים שמוצאים חן בעיניכם בעזרת אקדח סיכות.

היתרונות של שיטת ההתקנה

מלבד קלות הביצוע, שיטת ההתקנה הזו מציעה מספר יתרונות. ראשית, היא מוודאת את יציבות הקיר הירוק לאורך זמן ומונעת מצבים לא נעימים של התנתקות לוחות מהקיר, ללא צורך בהתעסקות שוטפת בחיבורים חוזרים ונשנים. שנית, היא מאפשרת חיבורים נסתרים שאינם פוגעים בנראות של הקיר הירוק ואינם חושפים את המלאכותיות שלו.

בנוסף, שיטת ההתקנה תאפשר לכם לחבר את הקיר בתוך זמן קצר ותחסוך הוצאות הכרוכות בהזמנת מתקין מקצועי. מעבר לכך, היא מציעה מודולאריות באמצעות אפשרות הסרה או הוספה של פאנלים ירוקים ושל תוספים, במטרה להתאים את הקיר הירוק בצורה האופטימלית ביותר לצרכים הרלוונטיים.

התקנת קיר מלאכותי

סל קניות

0
image/svg+xml

אין מוצרים בסל

המשך קניה

לקבלת הצעת מחיר מוסדית?

איך נוכל לעזור?
Call Now Button