צמחייה מלאכותית למסעדות

תכנון ואספקת צמחים מלאכותיים למסעדות, בתי קפה, דוכני מזון ואולמות אירועים - עיצוב קירות ירוקים, עצים ושיחים מלאכותיים, צמחיה נשפכת וסידורי פרחים לחלל פנים ואזורי ישיבה בחוץ.

אנשי מסעדנות מסביב לעולם מבינים כבר מזמן שהמסעדה לא יכולה להסתפק בשולחנות, כסאות, דלפק ובר. כדי שהעסק יצליח באמת, הוא מוכרח לעשות רושם על הנכנסים בשעריו. השקעה בנראות של המסעדה היא תנאי ראשון בהשגת רושם ראשוני רב-עוצמה.

אחד הטרנדים הפופולריים ביותר בעיצוב מסעדות הוא פריסת צמחייה מלאכותית לאורכו ולרוחבו של המתחם. הצמחים המלאכותיים מתעלים על מקביליהם הטבעיים בכמה וכמה היבטים. מצד אחד, הם תורמים משמעותית לנראות של המקום, במיוחד עם הצמחייה המלאכותית המתקדמת שניתן להשיג כיום, שנראית הרבה יותר אמיתית. מצד שני, הם פוטרים את המסעדנים מהתעסקות מייגעת בגידול צמחים, שדורש כוח אדם, זמן יקר, ועלות גבוהה של הוצאות שוטפות. הצמחים המלאכותיים נראים נהדר תמיד, בכל עונות השנה וללא תלות במזג האוויר. את כל זאת הם מספקים ללא השקיה, מבלי ללכלך את רצפת המסעדה ובלי למשוך חרקים המהווים מטרד לסועדים.

קיר ירוק מלאכותי במסעדה מאפשר אווירה מיוחדת ומרעננת ושדרוג עיצוב הפנימי של המקום .

סידור פרחים מלאכותיים במסעדה ניתן להתאים פרחים לשולחנות, לאזור הקבלה, או לבר.

עצים מלאכותיים מעניקים מראה טבעי ומרשים למרחב וניתן להתאים לאווירה הרצויה במסעדה.

 צמחים נשפכים התלויים מהתקרה או ממדפים משרים אווירה נעימה וטבעית במסעדה.

שדרוג המסעדה עם צמחייה מלאכותית

בימינו, ענף המסעדנות הוא שוק תחרותי ולא פשוט. מסעדות רבות צצות כמו פטריות אחרי הגשם, אך לא מצליחות להחזיק מעמד לאורך זמן. כדי להתבלט בשוק התוסס הזה, המסעדה צריכה להוות מותג מיוחד עם טון ייחודי לה. כבר לא די ללקוחות בכישורי הבישול של השף; הם מחפשים חוויה. ואם הלקוחות רוצים חוויה – ניתן להם אחת שלא ישכחו.

העיצוב של המסעדה מעשיר את החוויה הקולינרית. לצד תאורה מתוכננת וצבעים נכונים, היעזרות בצמחייה מלאכותית יכולה לשדרג כל מסעדה, גם אם היא ממוקמת באזור נטול נוף יוצא דופן. אפילו באזורים עירוניים עם צפיפות גבוהה של בניינים ומגרשי חניה, הצמחים האלה יכולים להעניק למקום נראות משגעת.

שיבוץ מושכל של הצמחים הדקורטיביים יוצר סטייל ייחודי ואישי. אפשר להשתמש בהם כדי לייצר קונספט של מסעדה מיסטית מהאגדות, של בר כפרי מאזור נידח, של ארוחה בתוך ג’ונגל אקזוטי, של סעודה יוקרתית באווירה סטרילית-הייטקיסטית או של בילוי אוהבים בקרבה רומנטית.

התאמת צמחים לאזורים שונים במסעדה

צמחייה מלאכותית היא פשוטה להתקנה ומאפשרת להכניס את הטבע לתוך המסעדה בקלות ובמהירות. פיזור של צמחים ברחבי המסעדה מצמצם את תחושת ההסתגרות בתוך מבנה בטון ומשלב את פנים העסק עם צידו החיצוני. אפשר להשתמש בצמחייה בתור מסגרת ליצירת מרחבים פרטיים ולביצוע מידור של המרחב לאזורים ייעודיים. הצמחים האלה מאפשרים גמישות ומודולאריות, כך שתוכלו להזיז אותם בקלות – למשל – לצורך גידור של קבוצת שולחנות לקראת אירוע פרטי.

יצירת פינת טבע באזור ההמתנה יכולה להנעים את הזמן ולהתחיל לייצר את חוויית ההסעדה עוד לפני שהאורחים התיישבו לשולחן. הצבת שיחים נמוכים וכדי פרחים באזורי ישיבה פנימיים יאפשרו לסועדים לנפוש בין המנות ולהתרווח בשעת שיחת חולין בסביבה ידידותית ונעימה.

צמחים נשפכים על הבר תזמין את האורחים לגשת ולקבל משקאות. העמדת עצים גבוהים סביב עמדת הקבלה תעניק תחושת הוד ותשמש תפאורה לקבלת פנים מרשימה ומכובדת. הנחת סידורי פרחים צבעוניים על גבי השולחנות תתרום לאווירה אקסקלוסיבית בשעת הארוחה ובזמן הסמול-טוק בין המנות. פריסת חופה של עלווה ירוקה מעל שולחנות זוגיים פרטיים תשרה על האוהבים תחושה של אינטימיות. גם יצירת קירות ירוקים יכולה לגנוב את ההצגה ולגרום ללקוחות לרוץ להמליץ לחברים שלהם על המסעדה שלכם.

סל קניות

0
image/svg+xml

אין מוצרים בסל

המשך קניה

לקבלת הצעת מחיר מוסדית?

איך נוכל לעזור?
Call Now Button