צמחייה מלאכותית עמידה לשמש

צמחייה מלאכותית עמידה לשמש מבוקשת רבות אצל אנשים פרטיים, מוסדות, עסקים ועוד. לרובם יש חצרות, גינות, מרפסות, גגות שמש ועוד. לצמחים יש יתרונות רבים ואחד החשובים היא העמידות לנזקי קרני השמש. הם עשויים מחומרים איכותיים ומיוצרים תחת בקרת ייצור גבוהה. חברת מלבלבים מייבאת את הצמחים הללו ושוזרת אותם באולמות הייצור שלה.

צמחייה מלאכותית עמידה לשמש – ממה עשויה?

צמחייה מלאכותית עמידה לשמש עשויה מחומרים דוגמת: פלסטיק, סיליקון ומשי הידועים בכך שהם אינם נפגעים קשות מקרני השמש. לאלו המיועדים לאזורים חמים ובעלי שמש כמו ישראל, מוסיפים בתהליך הייצור חומרים להגנה מקרינה אולטרא סגולית לפי סוג החומר ממנו מיוצר הצמח או הפרח. בנוסף, כדאי לבחור בצבעים פסטליים רכים ובהירים. הם נאים ועמידים יותר לשמש ומשתלבים היטב בסביבה. ניתן למצוא שפע של מוצרים נוספים המיועדים לסביבה חיצונית העשויים מפלסטיק וחומרים אלו. כך ניתן להציב בגינה או על גג ריהוט גן מפלסטיק ולידו עצים, שיחים, פרחים, צמחייה משתפלת ועוד. כולם ייראו רעננים ועם מראה טבעי. הם עמידים גם ללחות, לאוויר יבש ולפגעי טבע אחרים, ולכן יחזיקו מעמד זמן רב ללא בלייה ניכרת. יותר מכך, אין צורך להשקיע רבות בתחזוקתם ויש צורך בעיקר לנקותם עם מים או לנגבם ובנוסף, לרסס עליהם חומרי הגנה מתאימים. בתוך הבית ינגבו קלות את פרחי האדנית הפונה לשמש, ובסביבה חיצונית ישטפו את הצמחים עם צינור מים.

ניתן למצוא מגוון רחב של צמחים ובין היתר: עצי בננה, עצי מייפל חנוטים זעירים, שיחי במבוק, פרחי סחלב ועוד. קיימים גם קירות ירוקים, אדניות משתפלות ועוד. את כולם ניתן להציב מחוץ למבנה ללא חשש. החיסכון הרב בצמחיה מלאכותית לעומת טבעית ניכר, שכן, אין צורך להשקותה, לגזום אותה, לדשן ועוד. כך, היא מועדפת אצל רבים.

צמחייה מלאכותית עמידה לשמש מחברה מקצועית

חברת מלבלבים מתמחת בתחום ומנהליה הינם בעלי ניסיון רב וידע מצטבר הנרכש משנות עיסוק רבות ומשירות רצוף ללקוחות מגוונים. היא תייעץ לגבי צמחיה מלאכותית עמידה לשמש המותאמת לסיטואציות שונות. היא יכולה גם להוביל אותה ולהתקינה לפי בקשת הלקוח.

צמחייה מלאכותית בחצר

סל קניות

0
image/svg+xml

אין מוצרים בסל

המשך קניה

לקבלת הצעת מחיר מוסדית?

איך נוכל לעזור?
Call Now Button