צמחייה מלאכותית לבתי מלון

אספקה ועיצוב צמחים מלאכותיים למלונות, צימרים, חדרי אירוח, אכסניות ומקומות לינה.

ממלונות בוטיק קטנים ועד לרשתות אירוח, מצימרים יוקרתיים ועד לאכסניות זולות לצעירים – כל מקום אירוח, בין אם מיועד לנופש משפחתי, חופשה רומנטית או פעילות עסקית, מציע לאורחיו הזדמנות לנוח, להשתחרר ולהירגע. כדי ליצור חוויית אירוח מוצלחת ונעימה, על בתי המלון להשקיע לא רק בתשתיות ושירותים, אלא גם בעיצוב ובאווירה. צמחיה מלאכותית מהווה כלי עיצוב מושלם עבור מתחמי פנים וחוץ של מקומות אירוח מסוגים שונים, בשל מגוון רב של יתרונות: היא מגוונת, עשירה, ורסטילית, צבעונית וקלה לתחזוקה. 

שימוש בצמחים מלאכותיים לעיצוב מתחמי פנים וחוץ במקומות אירוח

המראה של הצמחים המלאכותיים כל כך ריאליסטי, שקשה מאוד להבחין בהבדל בינם ובין המקור. במלונות ומתחמי אירוח צמחיה מלאכותית ברמת איכות גבוהה משמשת כתוספת או תחליף פרקטי וחסכוני לצמחים אמיתיים ליצירת מראה טבעי מלא חיוניות, שופע צבעים ססגוניים וטקסטורות מרהיבות.

צמחים ללובי ולאזור הקבלה 

שילוב קיר ירוק מלאכותי בכניסה למלון תורם ליצירת רושם ראשוני חיובי בשל אווירה נינוחה, ידידותית ומסבירה פנים. כדי לנצל את הקיר לחיזוק המותג, ניתן לשלב בעיצוב סימנים גרפיים של המלון, הצבעים והלוגו. אם חלל הלובי גדול מספיק, ניתן למקם בפינותיו עצים מלאכותיים, אשר יוסיפו למקום תחושה אינטימית ונעימה עם מגע רך של הטבע.  

צמחים לחדרי אוכל וקפיטריות

בחדרי אוכל, קפטריות, ברים ומסעדות שממוקמים במלונות ואכסניות, מומלץ להשתמש בצמחיה מלאכותית נשפכת כדי לקשט את הקירות, הדלפק והכניסה, בעציצים עם צמחים מלאכותיים לעיצוב השולחנות והבר ועצים מלאכותיים בכניסה ובמקומות אסטרטגים בחלל.

צמחייה לחצרות ושטחים ציבורים 

אפשר לשדרג חצרות פרטיות או משותפות בשטח של בית מלון באמצעות מדשאות, עצים ושיחים מלאכותיים שלא מצריכים גיזום והשקייה ומתאימים גם לתנאי קרקע ומזג אוויר קשים. עצים ושיחים מלאכותיים מקנים לחצר מראה טבעי, יוצרים מרחב נשימה נעים ומספקים לאורחים שלל פינות חמד מוצלות, שלוות ומרגיעות.

צמחייה לאזור הבריכה 

עצי דקל וצמחים טרופיים מלאכותיים יכולים להפוך אזור הבריכה של הצימר לנווה מדבר אקזוטי. העצים ושיחים המלאכותיים אינם מלכלכים את הסביבה, מספקים צל, פרטיות, תחושת רוגע ויוצרים אווירה משחררת וקלילה המעודדת את האורחים להירגע ולהתפנק.

צמחים לחדרי האירוח 

בחדרי אירוח ניתן להשתמש בעציצים קטנים או סידורי פרחים מלאכותיים כדי להאיר את החלל, להוסיף לו מגע אישי וליצור אווירה אינטימית, מחבקת וחמימה.

צמחיה למשרדי המלון

צמחיה מלאכותית יכולה לעטר גם חללים פונקציונליים שאינם מיועדים לאורחים, כמו חדרי שירות ומשרדים. בקירות ירוקים מלאכותיים מעניקים לחללי משרדים אווירה נעימה שמעודדת חיוביות ופרודוקטיבית ומשפרת עבודת צוות.

יתרונות של צמחיה מלאכותית בבתי מלון

מעבר לאסתטיקה ורב גוניות, יש לצמחיה מלאכותית יתרונות משמעותיים נוספים: היא אינה מלכלכת, לא מפיצה אלרגנים באוויר ומצריכה תחזוקה מינימלית בלבד. עבור מתחמי אירוח, מדובר ביתרון חשוב, משום שצמחים טבעיים זקוקים לשגרה אינטנסיבית של השקייה וטיפוח. טיפול בצמחים אמיתיים מצריך תוספת זמן עבודה, השקעה כספית מתמדת וכח אדם. בתנאי פעילות של בתי המלון, כל חיסכון הוא הזדמנות לשיפור חוויית האירוח. התקציב שנחסך על תחזוקה של צמחים טבעיים יכול להיות מושקע בפיתוח ושידרוג של תשתיות או שירותים. 

צמחיה מלאכותית יכולה לשמש לצרכים פונקציונליים. כך, ניתן להיעזר בעצים ושיחים מלאכותיים כדי להפריד בין אזורים שונים של המלון, להגדיר נישות ופינות ישיבה פרטיות או ליצור “שבילים” שמובילים לאזורי שירות ספציפיים, כמו מעליות, חדרי רחצה או חדרי אוכל. צמחים מלאכותיים יכולים לשפר בידוד תרמי או אקוסטי בחללי המלון. קיר ירוק מלאכותי עשוי להפחית רעשים וליצור סביבה שקטה וגם לסייע בשמירה על טמפרטורה קבועה. 

צרו קשר לעיצוב והתקנה של צמחיה מלאכותית בבתי מלון וחדרי אירוח

סל קניות

0
image/svg+xml

אין מוצרים בסל

המשך קניה

לקבלת הצעת מחיר מוסדית?

איך נוכל לעזור?
Call Now Button