עצים מלאכותיים לבית

הוספת טאץ טבעי ומרחב נשימה לחללים אורבניים

אם אתם מתגוררים בדירה אורבנית, סביר להניח שתרצו להכניס למרחב המחיה שלכם מעט טבע, כדי להוסיף לחללי המגורים צבע ירוק מרענן, תחושה של רוגע ושלווה. אולם, הטיפול בצמחיה טבעית מצריך משאבי זמן וכסף, ולעיתים גם מומחיות בתחום הגינון – תנאים מאתגרים עבור אלה המנהלים שגרת חיים עמוסה. כיצד בכל זאת תוכלו להעניק לבית שלכם תחושה טבעית? הפתרון הוא צמחייה מלאכותית המציעה מגוון רב של צמחים, ביניהם גם עצים מלאכותיים. העצים נחשבים לאמצעי עיצוב גמיש וורסטילי המאפשר יצירת מראה טבעי וירוק ללא צורך בתחזוקה שוטפת, השקיה או תאורה טבעית. ניתן להשתמש בעצים מלאכותיים באופנים שונים, תוך התאמתם לסגנון העיצובי של החלל, לצרכים האסתטיים והעדפות אישיות.

קטלוג עצים מלאכותיים >

עצים מלאכותיים לבית

סוגים נפוצים של עצים מלאכותיים

העצים המלאכותיים מגיעים במגוון רחב של סגנונות, כאשר כל אחד מהם מביא עמו אופי ונוכחות ייחודיים.מעצים גבוהים  ועד לעצים קטנים, כל דגם של עץ מלאכותי יוצר מוטיב עיצובי שונה, שמבטא אמירה סגנונית חד-פעמית.

עץ דקל מלאכותי בעל מראה אקזוטי מיועד ליצירת אווירה טרופית רעננה. ניתן לבחור בין מספר דגמים בגבהים שונים, עם עלים גדולים ומרשימים. עצי דקל מלאכותיים נחשבים לאלמנט דקורטיבי מושך עין, בעל נוכחות בולטת, המתאים להצבה בסלון, בפינת אוכל, במרפסת או בחצר לשדרוג האווירה.

ברוש מלאכותי

עץ ברוש מלאכותי צר וגבוה, בעל עלווה צפופה, מסייע לארגן את החלל באופן פרופורציונלי תוך יצירת מראה אלגנטי ויוקרתי. ניתן למקם מספר עצי ברוש לאורך המסדרון, בפינות הפטיו או בשטח הכניסה לבית, או להשתמש בהם כמחיצה טבעית בחדרי עבודה ומרפסות.

עץ זית מלאכותי

עץ זית מלאכותי בעל מראה ים תיכוני עם עלים קטנים ועדינים המשלבים בין ירוק לאפור, עשויים להעניק לחלל מגורים מראה נינוח ושלו. מומלץ להציב עצי זית בסלון, חדר אוכל או בחדר שינה.

פיקוס מלאכותי

עץ פיקוס מלאכותי בעל עלווה צפופה בצבע ירוק כהה מגיע במגוון גדלים וצורות. בשל הוורסטיליות הגבוהה, ניתן להשתמש בהם בשלל מיקומים כמו סלון, פינת אוכל, חדרי שינה, חדרי רחצה ומשרדים ביתיים.

דקל מלאכותי

במבוק מלאכותי בעל גבעולים דקים ועלים ארוכים, יוצר חוויה ויזואלית של קלילות וזרימה. הצורה והטקסטורה הופכים אותו לאידיאלי לעיצוב חדרי רחצה, חדרי אירוח ומרפסות.

עץ דקל מלאכותי
עץ דרצנה מלאכותי בעל עלים דקים וארוכים יוצר מראה טבעי ואותנטי. עץ הדרצנה המלאכותי מגיע במגוון גדלים וצורות, המאפשרים להתאימו לכל חלל בבית – מסלון מרווח לפינת עבודה קטנה.

טיפים לשימוש בעצים מלאכותיים בעיצוב הבית

כדי להפיק את המירב, הקפידו לבחור עצים בגודל המתאים לחלל, והתאימו את הסוג והצבע לסגנון העיצובי של הבית. הציבו את העצים במקומות אסטרטגיים כדי ליצור מוקד עניין, כמו בפינות ריקות, לצד רהיטים גדולים או באזורים שזקוקים למגע של טבע. שלבו עצים בגדלים שונים כדי ליצור עומק ומימד, והוסיפו אביזרים כמו אבנים דקורטיביות או תאורה כדי להעשיר את המראה הכללי. אל תשכחו לנקות את העצים מאבק באופן קבוע כדי לשמור על מראה רענן ומושך.  יש הבדל בין איכויות דקורטיביות של עצים גבוהים ונמוכים. כך, עצים מלאכותיים גבוהים יוצרים נוכחות מרשימה, מושכים את העין כלפי מעלה ומספקים תחושת גובה ופתיחות. עצים גבוהים מתאימים במיוחד לחללים מרווחים עם תקרה גבוהה. עצים נמוכים לעומת זאת מושלמים לחדרי שינה, חדרי רחצה ומרפסות קטנות. 

עצים מלאכותיים לבית

צרו קשר לעיצוב והתקנה של צמחייה מלאכותית במרפסת

עץ מלאכותי לכניסה לבית

סל קניות

0
image/svg+xml

אין מוצרים בסל

המשך קניה

לקבלת הצעת מחיר מוסדית?

איך נוכל לעזור?
Call Now Button