צמחיה מלאכותית לחצר

מתחם חוץ מושקע, מטופח ושופע ירוק – במינימום מאמץ וכמעט ללא תחזוקה

צמחייה מלאכותית כבר מזמן הפכה לכוכבת של מרפסות בדירות אורבניות. אך היא מתאימה גם לעצב חצרות – קדמיות, אחוריות, בכניסה לבית וכל מה שביניהם. ככל שהאקלים הופך לחם ומדברי יותר, מקשה על גידול צמחים, המים מתייקרים והזמן הפנוי הולך ומתקצר, כך גובר הצורך בתחלופה ראויה לגינה הביתית הסטנדרטית. החדשות הטובות הן שבימינו אפשר ליצור בקלות ובמהירות פינת חמד מלבלבת. אז אם אין לכם זמן, או שאין לכם כישרון גינון או שאתם פשוט לא אוהבים ללכלך את הידיים באדמה, אבל החצר שלכם צריכה טיפוח ואתם זקוקים לירוק בעיניים – צמחיה מלאכותית היא הפתרון.

למה צמחיה מלאכותית?

השילוב בין תנאי אקלים מאתגרים, חסרון בזמן, היעדר ידע מקצועי ויוקר המים, הופך טיפוח גינה בחצרות ביתיות למשימה כמעט בלתי אפשרית. צמחיה מלאכותית מודרנית, שהמראה והמרקם שלהם זהים כמעט באופן מוחלט למקור, מציעה פתרונות לכל אחד מהקשיים האלה.

צמחים מלאכותיים אינם זקוקים לטיפול, גיזום או דישון. דגמים עמידים לשמש מיוצרים מחומרים חסינים לקרינת UV ולכן הם לא מאבדים את המראה הרענן בשל חשיפה ממושכת לשמש. 

גם מבחינה כלכלית הצמחיה המלאכותית משתלמת יותר מזו הטבעית, הן משום שצמחים אלה לעולם לא נובלים או מתייבשים ולכן אינם זקוקים להחלפה, והן מכוון שהם לא מצריכים שימוש במים. בנוסף, הם אינם מושכים מזיקים, כך שהשימוש בהם אינו מצריך חומרי הדברה. צמחים מלאכותיים הם היפואלרגנים, אינם מדיפים ריחות שעשויים לעורר קשיי נשימה, בחילות או כאבי ראש אצל בעלי רגישויות ספציפיות.

צמחייה עמידה לשמש

צמחים מלאכותיים לתנאי חוץ

עצים מלאכותיים יוצרים גובה ומגדירים מבנה לחצר. ניתן למקם עצים נמוכים או בינונים בסמוך לכניסה לבית, כדי ליצור מראה אלגנטי לקבלת אורחים, או להציב אותם לאורך השבילים. עצים גבוהים יתאימו להצבה בחצר קדמית. 

שיחים מלאכותיים יוצרים הפרדה טבעית ומתאימים לשימוש בגבולות החצר. ניתן לשלב אותם יחד עם העצים – מסביב לשבילים או באזור הפטיו. 

פרחים מלאכותיים באדניות ועציצים מוסיפים צבע ויופי לפינות ישיבה חיצוניות, מרפסות ואזורי פטיו. 

צמחייה מלאכותית נשפכת מתאימה לעציצים בכניסה לבית, מרפסת ופטיו ליצירת אפקט מרענן של שפע ירוק.

צמחייה מלאכותית לגינה

טיפים לעיצוב חצר באמצעות צמחייה מלאכותית

עם תכנון נכון, ועל ידי בחירת צמחים נכונים תוך שימוש בטכניקות עיצוב שונות, תוכלו להיעזר בצמחיה מלאכותית כדי ליצור מרחב ירוק ומטופח לאורך כל השנה.

צרו קשר לעיצוב והתקנה של צמחייה מלאכותית בחצר

צמחייה מלאכותית לחצר

סל קניות

0
image/svg+xml

אין מוצרים בסל

המשך קניה

לקבלת הצעת מחיר מוסדית?

איך נוכל לעזור?
Call Now Button