קיר ירוק במסעדה בקניון

התקנת קיר ירוק מלאכותי בכניסה למסעדה ובחלל הפנימי

מסעדה חדשה בקניון דרורים בבני דרור פנתה אלינו עם רצון להתקין בחלל המסעדה ובמרפסת קירות ירוקים מלאכותיים ליצירת אווירה טבעית ונעימה. בעלי המסעדה ומעצב הפנים של המסעדה בחרו קיר ירוק בסגנון פראי המשלב מגוון צמחים מלאכותיים שיוצרים מראה בעל עומק.

קטלוג קירות ירוקים>

חיפוי חזית המסעדה

הוחלט לחפות את העמודים בחזית המסעדה בצמחייה מלאכותית נשפכת ליצירת אלמנט עיצובי גדול ומרשים אשר מושך את הקהל כבר מהחנייה ונראה למרחק. בנוסף העמודים הירוקים משמשים מחיצה בין המסעדה לחניה ויוצרים חלל מוגן ואינטימי יותר עבור הלקוחות הסועדים במרפסת.

קיר ירוק מלאכותי חיצוני

בחרנו ביחד עם הלקוח להתקין חיפוי קיר שיכסה את העמודים והקירות החיצוניים בכניסה למסעדה ולמרפסת . הצמחייה המלאכותית השופעת יוצרת אווירה מזמינה ונעימה, מושכת את העין ומבדלת את המסעדה מהסביבה העמוסה של הקניון. חיפוי ירוק מרכך את הקווים הישרים, מכסה את החומרים הקרים אשר מהם בנוי המרכז המסחרי בסביבה העירונית, ומכניס נגיעה של שלווה ורוגע. קיר ירוק מוסיף חיים וצבעוניות ומעניק תחושה של חיבור לטבע במרכז הקניות. האווירה שאותה יוצרים קירות ירוקים מלאכותיים תורמת לחוויית הלקוחות במסעדה, מעודדת אותם לשהות זמן רב יותר במקום.

קיר ירוק מלאכותי פנימי

בתוך החלל הפנימי של המסעדה הותקנו קירות ירוקים במספר מקומות: מעל עמדות השירות, בכניסה למטבח ובחלקים העליונים של קירות המסעדה. הצמחייה המלאכותית יוצרת ניגודיות בולטת ומעניינת למראה התעשייתי הגולמי של סגנון עיצוב המסעדה. היא מוסיפה צבע וחיות לחלל ותורמת לאווירה רעננה ומזמינה שהמסעדה שואפת ליצור. הבחירה בקיר ירוק מלאכותי לחיפוי קירות היא פרקטית במיוחד אודות העדר הצורך בתחזוקה שוטפת, השקייה ותאורה טבעית.

צרו קשר לעיצוב והתקנת קירות ירוקים במסעדות וחנויות

קיר ירוק פראי למסעדה

סל קניות

2

סכום ביניים:  525.00

מעבר לסל הקניותתשלום

לקבלת הצעת מחיר מוסדית?

איך נוכל לעזור?
Call Now Button