עיצוב קירות ירוקים

פתרון פונקציונלי, אסתטי ורב תכליתי ליצירת תחושה טבעית בחללים ציבוריים ופרטיים.

קירות ירוקים, הידועים גם כגינות אנכיות, הפכו לטרנד פופולרי בעיצוב הפנים של בתים פרטיים וחללים משותפים, כגון בתי מלון, משרדים, מסעדות עסקים ומוסדות. מיצב דקורטיבי המורכב מצמחים שמסודרים באופן אנכי על משטח הקיר, בהתאם לפורמט עיצובי שנבחר מראש. בעיצוב קיר ירוק נעשה שימוש במגוון צמחים, עלים או פרחים להשגת אפקט חזותי רצוי תוך יצירת תחושה טבעית. בניגוד לגן צמחים סטנדרטי, קיר אנכי אינו מצריך שטח קרקע ועל כך מתאים גם לחללים צרים וצפופים. 

אולם, כדי לתחזק גינה אנכית מעוצבת עם צמחיה טבעית, נדרשים השקעה כלכלית גבוהה, זמן עבודה ומשאבי כח אדם. לכן, קירות ירוקים מלאכותיים מהווים אלטרנטיבה פופולארית לגינות ורטיקליות טבעיות. מעבר לשלל יתרונות אסתטיים, עיצוב קירות באמצעות צמחיה מלאכותית מציע פתרון פונקציונלי, רב-תכליתי ובעל תחזוקה נמוכה ליצירת אווירה טבעית, נינוחה ונעימה בחללים עסקיים ומסחריים, לעיתים תוך הדגשת הזהות המותגית של הארגון.

קטלוג קירות ירוקים >

קירות ירוקים במוסדות ציבור

המטרה של קירות ירוקים במוסדות ציבוריים הינה יצירת סביבה אסתטית, חמימה ומסבירת פנים הן עבור המבקרים והן עבור העובדים. מכיוון שלמוסדות ציבור לא תמיד יש משאבים לטיפול שוטף, מומלץ לבחור בצמחים מלאכותיים עמידים, ששומרים על מראה רענן לאורך הזמן ללא צורך בתחזוקה. 

ניתן להשתמש בקיר ירוק מלאכותי לניצול אפקטיבי של המרחב, תוך יצירת מחיצות ואזורים ייעודיים בהתאם לדרישות הלוגיסטיות של המוסד. שילוב אלמנטים גרפיים המייצגים את המוסד עשוי לסייע בחיזוק הרושם החיובי על המבקרים.

קירות ירוקים במשרדים

קירות ירוקים במשרדים מיועדים ליצירת סביבה נעימה ואסתטית עבור עובדים, לקוחות ושותפים עסקיים. קיר מכוסה בצמחייה שופעת מהווה נקודת פוקוס חיננית, מוסיף לעיצוב החלל אלמנט טבעי ויוצר תחושה לא פורמלית, חמימה וידידותית. כמו כן, ניתן להשתמש בקיר ירוק לחיזוק הזהות המיתוגית של החברה, על ידי שילוב צמחים בצבעי מותג ולוגו. מראה אסתטי, טרנדי ומסוגנן משדר מקצועיות, מחזק את המוניטין של הארגון ויוצר רושם מתמשך על המבקרים. על פי מחקרים, צמחייה ירוקה משפרת את רווחת העובדים, פרודוקטיביות ויצירתיות והופכת לתוספת חשובה לכל סביבה משרדית.

בהתקנת קיר ירוק מלאכותי במשרד מומלץ להתמקד במספר נקודות מרכזיות:

חיזוק המותג, יצירת סביבה ייחודית המתכתבת עם אופי החברה, שלבו בעיצוב הקיר את המסרים השיווקיים ואת המאפיינים הגרפיים של החברה, כגון סמלים, צבעים וצורות של לוגו וסלוגן.

תשומת לב לפרטים היא המפתח בעיצוב קירות ירוקים במשרדים. מומלץ לבחור בצמחים מלאכותיים מחומרים איכותיים במראה ריאליסטי, על מנת לשדר איכות, מקצועיות וטעם גבוה. התאימו את הצמחייה למבנה המרחבי של המשרד תוך התחשבות באופי החלל ובהעדפות של העובדים והלקוחות. 

השתמשו בקירות ירוקים ליצירת מחיצות ואזורי עבודה אישיים ומשותפים כדי לחזק בידוד ויזואלי ואקוסטי, לאפשר תנאי פרטיות ולשפר מיקוד ויצירתיות אצל העובדים.

עיצוב קירות ירוקים במסעדות ובתי קפה

קירות ירוקים עשויים לתרום משמעויות לחללי מסעדות ובתי קפה, הן בפן האסתטי והן בזווית פונקציונלית. ניתן להיעזר בקיר ירוק  כדי ליצור בחלל המסעדה אווירה מרעננת ומזמינה מעצימה את החוויה הקולינרית אצל הסועדים. מעבר לאיכויות הדקורטיביות, שיפור תנאי הבידוד האקוסטי ויצירת נישות פרטיות, השימוש בצמחייה מלאכותית בקירות המסעדה מציע גמישות ורסטיליות בעיצוב תוך אפשרות לשנות את המוטיב  בהתאם לעונה, טרנד או תפריט חדש.

כדי להבטיח תוצאה מוצלחת ומושכת מבחינה ויזואלית, בעת עיצוב קירות ירוקים במסעדות יש לקחת בחשבון מספר שיקולים:

בחרו בצמחים מלאכותיים המשפרים את האווירה והסגנון הכללי של המסעדה. תכננו בקפידה את ערכת הצבעים, הטקסטורה, השילובים, הפריסה והמיקומים. השתמשו בקירות ירוקים לשיפור חוויית הביקור באמצעות יצירת קונספט עיצובי אחיד ומגובש.

שלבו בקיר הירוק אלמנטים גרפיים שמייצגים את המותג והתאימו את המראה של המיצב לאופי וסגנון המסעדה או בית הקפה.

בחרו קירות הממוקמים באזורים אסטרטגיים, כמו בר, אזור הקבלה או חלל המקום.

בחרו בצמחים מלאכותיים קלים לתחזוקה ועמידים לשימוש ארוך טווח. זכרו - צמחייה מלאכותית צריכה להיראות רעננה ותוססת, אחרת היא תגרום לאפקט שלילי עבור הסועדים.

צרו קשר לעיצוב והתקנה של קיר ירוק מלאכותי

קיר ירוק מלאכותי למשרד

סל קניות

0
image/svg+xml

אין מוצרים בסל

המשך קניה

לקבלת הצעת מחיר מוסדית?

איך נוכל לעזור?
Call Now Button