שזירת סידור פרחים מלאכותי

ברוב תרבויות העולם, לאורך כל ההיסטוריה האנושית, סידורי פרחים נחשבו לביטוי המושלם של יופי, חן ואלגנטיות, נועדו לקישוט בתים ולעיתים היו חלק חשוב בטקסים תרבותיים. הפופולאריות שלהם מתבססת על כל הסיבות הנכונות: זרי פרחים צבעוניים מעניקים לכל חלל אווירה חגיגית, רעננות ומגע טבעי. אולם, זר טבעי מעוצב מצריך טיפול אינטנסיבי, אורך חייו מוגבל למספר ימים בלבד ואין דבר שיכול למנוע מהפרחים להתייבש ולנבול. 

אם כך, האם באמת כדאי לקטוף או לרכוש פרחים טבעיים, להשקיע בשזירת סידור מרהיב ואז לצפות בו קמל, מאבד את יופיו ובסופו של דבר – לזרוק אותו לפח? ובכן, אנחנו מציעים פתרון אלטרנטיבי, כזה שישמור על הנאה שלכם מהיצירה לאורך הזמן – שזרית סידור פרחים מלאכותיים.

הפרחים המלאכותיים המודרניים נראים לא פחות יפים מאלה האמיתיים, הם מחזיקים מעמד זמן רב ולא מצריכים תחזוקה. אם רעיון שזירת פרחים מלאכותיים נשמע לכם מאתגר, תנו לנו להרגיע אתכם – מדובר בפעילות מהנה ויצירתית, שמתאימה גם להורים וילדים.

אז איך שוזרים סידורי פרחים מלאכותיים?

אמנות שזירת פרחים מלאכותיים מאפשרת לסדר יחד פרחים, עלווה ואלמנטים דקורטיביים נוספים כדי ליצור קומפוזיציה פרופורציונלית, אסתטית והרמונית . תהליך השזירה דורש תכנון קפדני הן בבחירת הפרחים והן במציאת מיקום מדויק לכל אלמנט בסידור.

שזירת פרחים מלאכותיים
אספו את כל החומרים

כדי להתחיל את פרויקט השזירה, יש לאסוף את כל החומרים הדרושים. אתם תזדקקו למגוון של פרחים מלאכותיים, בנוסף: קצף פרחוני, מיכל או אגרטל, חוטים, סרט וכל אלמנט דקורטיבי נוסף שתחפצו בו. הקפידו לבחור פרחים מלאכותיים באיכות טובה, שמחקים באופן מושלם את הפרחים האמיתיים וודאו שהם מתאימים אחד לשני בגודל, צורה וצבע.

 

הכינו את המיכל

מלאו את המיכל (בקבוק, כד או אגרטל) קצף פרחוני המשמש לבסיס התומך בסידור פרחים. יש לוודא שהקצף ממלא את המיכל באופן מדויק, ובמידת הצורך, חתכו את הבלוק להתאמה מושלמת. 

חתכו וסדרו את הפרחים

גזרו את הגבעולים של הפרחים המלאכותיים לאורך הרצוי באמצעות חותכי תיל. עדיף להתחיל עם גבעולים ארוכים יותר ולקצץ אותם בהדרגה בהתאם לצורך, כדי ליצור גבהים ועומקים שונים בתוך הסידור. חשוב להסיר כל עלווה או עלים עודפים שעלולים להפריע למראה הכללי של הסידור.

התחילו לשזור

הכניסו את הגבעולים של הפרחים המלאכותיים לתוך הקצף הפרחוני, מכוון המרכז ואל הצדדים. הקפידו למקם את פרחים באופן שייצור מראה סימטרי והרמוני. השתמשו בפרחים בגדלים, צורות וצבעים שונים כדי להוסיף עניין ועומק ויזואלי לסידור. וודאו שהסידור נראה יפה מכל זווית ראיה. 

קבעו את הסידור

לאחר שהשגתם את המראה הרצוי, תצטרכו לקבע את הפרחים במקומם באמצעות סרט פרחוני. הסרט יחזיק את הגבעולים ביחד וימנע מהם לזוז או ליפול. בעודכם עוטפים את הסרט סביב הגבעולים, וודאו שהוא הדוק מספיק כדי להחזיק אותם אך לא לוחץ על הפרחים ופוגע באיכותם.

הוסיפו טאצ' אחרון

כדי לשדרג ולהעשיר את המראה של סידור פרחים מלאכותי, שקלו להוסיף לו אלמנטים דקורטיביים נוספים, כמו  סרטים, קשתות או גדילי גפנים או ירק. הנגיעות הנוספות הללו יוסיפו מרקם ייחודי, אופי ואישיות לסידור ויהפכו אותו ליצירה מקורית ואותנטית.

שזירת סידור פרחים מלאכותי

סל קניות

0
image/svg+xml

אין מוצרים בסל

המשך קניה

לקבלת הצעת מחיר מוסדית?

איך נוכל לעזור?
Call Now Button