צמחייה מלאכותית למרפסת

כך תיצרו פינת חמד קסומה משלכם עם השקעה מינימלית וללא צורך בתחזוקה

אם אתם חולמים להפוך את המרפסת שלכם לגינה פורחת, אך לא מצליחים לגדל בה אפילו עציץ אחד קטן, אל תרגישו רע. צמחים דורשים השקעה וטיפול מיומן, וגם אז, לא הכל תלוי רק במאמצי התחזוקה. אם למשל המרפסת שלכם חשופה לשמש או לרוחות עזות, גם גנן מקצועי עלול להיכשל במשימה. 

אין זה אומר שגורלה של המרפסת נחרץ ולעולם לא יהיה בה שפע של ירוק פורח. למעשה, ממש בשורות הבאות, נספר לכם כיצד להפוך את שטח החוץ שלכם לפינת חמד קסומה, ירוקה ומוצלת, שופעת יופי וחיוניות, וכל זה – בהשקעה מינימלית וכמעט ללא צורך בתחזוקה.

עיצוב מרפסת בעזרת צמחים מלאכותיים

צמחיה מלאכותית היא אלמנט דקורטיבי אפקטיבי ורב עוצמה, אשר מסוגל לחולל שינוי דרמטי לא רק במראה אלא גם באווירה של המרפסת שלכם. בניגוד לצמחים אמיתיים, הם קלים לתחזוקה, אינם רגישים ללחות, רוחות ושינויים פתאומיים במזג האוויר, אינם מלכלכים, רבים מהם חסינים לאש ולשמש ובעיקר – לעולם לא נובלים. 

כאשר השוק מציע מגוון כה גדול של צמחים מלאכותיים – בשלל זנים, צבעים, צורות וטקסטורות, עם מראה ומרקם סופר ריאליסטיים – השימוש בהם לעיצוב המרפסת אינו רק קל אלא גם מהנה ביותר. למעשה, כל מה שאתם צריכים, זה יצירתיות, דמיון מפותח ומספר טיפים ממעצבי פנים.

טיפים לעיצוב עם צמחים מלאכותיים

תכנון לפני הכל – רגע לפני שאתם רוכשים את הצמחים, דמיינו את המרפסת שלכם לאחר מלאכת העיצוב. כיצד היא תיראה? מה סגנונה, מה היא משדרת, מהו הקונספט העיצובי שמאפיין אותה? כיצד תשתמשו בשטח המרפסת  – האם תרצו לאירוח בה חברים, או לחלופין לייעד אותה לרגעי התבודדות, למנוחה שקטה בסוף היום? קחו בחשבון את הפרמטרים הפיזיים של המרפסת – גודל, צורה, מידת החשיפה לרוח, כמות השמש שהיא מקבלת. 

זכרו – ללא קשר לסגנון העיצוב ואופן השימוש, הצמחים המלאכותיים שלכם צריכים להיות באיכות גבוהה, חסינים לאש, עמידים לאורך הזמן וכמובן בעלי מראה ראליסטי. אם אתם מתכננים למקם את הצמחים במקום חשוף לשמש, וודאו כי הדגמים שבחרתם כוללים מסננים UV להגנה על צבע והמרקם.

ערבבו והתאמו סוגים שונים של צמחייה מלאכותית: כדי ליצור מראה ייחודי, בעל אופי ונוכחות ולהוסיף לעיצוב עומק ומרקם, מומלץ לשלב עצים, עציצים, פרחים, שיחים וצמחים תלויים מלאכותיים. 

אם יש לכם מרפסת גדולה, האפשרויות הן אינסופיות. תוכלו ליצור ג’ונגל עירוני או מרחב פורח – הכל תלוי באילו סוגים של צמחיה תשתמשו. לא מרוצים מהתוצאה? נסו סידורים שונים עד שתמצאו את האיזון המושלם. במרפסת קטנה, חייבים לנצל היטב את המרחב האנכי. בחרו בצמחים נשפכים שניתן לחבר לתקרה, לקירות או לדלת המרפסת. אפשר להשתמש בסולם דקורטיבי או מדף כדי למקם עציצים קטנים יותר.

צרו אווירה מרגיעה – הוסיפו למרפסת מקומות ישיבה נוחים, תאורה וחפצי נוי דקורטיביים שיעצימו את האווירה הטבעית, הנינוחה והמרגיעה. השתדלו לאזן בין כל המרכיבים שעל המרפסת ולהשיג איזון בפרופורציות והרמוניה בצבעים, טקסטורות וצורות.

צרו פרטיות במרפסת

השתמשו בגדר חיה מלאכותית במראה במבוק, קירות ירוקים ועצים גבוהים כדי ליצור לחסום את שטח המרפסת מפני עיניי הסקרנים. מעבר לתחושת פרטיות, הצמחים יכולים להיות מסודרים באופן אסטרטגי כדי לחסום מראות לא נעימים מאתרי בניה או בניינים סמוכים או כדי להגדיר ולתחם אזורים שונים במרחב החיצוני שלכם.

צרו קשר לעיצוב והתקנה של צמחייה מלאכותית במרפסת

עיצוב מרפסת בצמחיה מלאכותית

סל קניות

0
image/svg+xml

אין מוצרים בסל

המשך קניה

לקבלת הצעת מחיר מוסדית?

איך נוכל לעזור?
Call Now Button